rss
twitter
    România, ţara tuturor posibilităţilor!

duminică, 23 mai 2010

Scopul şi destinaţia acestui blog

Deja am primit intrebari de genul: cine iti va vizita blogul? Trebuie sa clarific asta inca de la inceput. Nu am creat acest blog pentru trafic si statistici umflate. Pur si simplu l-am creat ca pe un jurnal al meu. Cine vrea, ma citeste. Cine nu, nu. Reclama imi fac doar la statusurile de la Messenger. Ma multumesc daca 5-10 ma viziteaza zilnic. Macar stiu ca nu scriu doar pentru mine.

Scopul acestui blog l-am descris mai sus, dar accentuez si aici: l-am creat doar ca sa am un loc unde sa-mi exprim parerile, opiniile, ideile, nemultumirile etc. Nu sunt nici Mircea Badea, nici zoso si nici Piticu. Cine vrea, ma citeste. Chiar daca am putini vizitatori (inca).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu