rss
twitter
    România, ţara tuturor posibilităţilor!

marți, 1 iunie 2010

Bucură-te, copile! Doar e ziua ta!

Aseara citeam un site de stiri si mi-am adus aminte ca astazi este ziua copilului. Da, frumoase vremuri... Parca a trecut un mileniu de cand mi se spunea "copile" si ma suparam foc pentru ca, la mintea de atunci, aspiram mereu la varsta a II-a. 

Aseara am primit felicitari de la un bun prieten pe messenger si am zis in sinea mea: "Conteaza varsta atat timp cat simti ca mai poti fi copil pentru o clipa?". Bineinteles, intrebarea e retorica. In rest, ce sa spun, ganditi ca un copil, macar astazi, lasati-va purtat de val si intrati in mintea lor pentru o zi. Nu va fi rau. Veti simti lumea din jur altfel: putin mai buna.

"Copilul e un om viu. El nu este catusi de putin un ornament in viata noastra, ci este o viata individuala, complexa si bogata.". Meditati la acest citat a lui Makarenko, iar concluziile le puteti trage si singuri.

Multumesc amicului meu fluffelu' pentru ideea de baza a acestui articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu